Rengjøring og ryding
Rengjøring og rydding
Nå som du har leid lokalet så står du
ansvarlig for at ingenting blir ødelagt og at dere leverer huset tilbake i den
stand som dere ønsker å finne det, denne infoen er ment til å hjelpe dere med
det.
Leieprisen inkludert vask av lokaler. Leietakerne koster gulvene rene, vasker bordene og fjerner eventuelt søl på
stolene. Leietakerne sørger også for å fjerne eventuelle flekker eller lignende på
gulvet, og legger glass og bestikk og dekketøy tilbake på samme plass som når
de starter leien.
Servise, bestikk, glass, panner osv. må vaskes rene etter bruk.
Når dere forlater lokalet så må dere sjekke:
Kjøkken:
1. Oppvaskmaskin tømt?
2. Vasket over kjøkkenbenkene
3. Sluken i vasken skal ikke inneholde matrester
4. Har dere brukt ovnen vår? Da må den i så tilfelle vaskes etterpå
5. Brukt kjøleskap/frys? I så fall må de tømmes
Lokalet:
1. Uhell på noen stoler? I så tilfelle så må dere vaske dem å sette de slik at
de kan tørke
2. At gulvet ikke er veldig skittent
3. Dersom du leier når det er kaldt ute og du har skrudd av ovnen eller endret
temperatur. Vennligst sett tilbake til det den stod på.
Generelt:
1. Se over toalett
2. Ta med alt søppel (kan kastes i kontainer i garasjen)
3. Lukk dører til toalett når dere
forlater
Vi
vasker lokalene etter leie, men fint om dere ser over og forlater lokalene slik
dere overtok.