Rengjøring og ryding

Rengjøring og rydding

Nå som du har leid lokalet så står du ansvarlig for at ingenting blir ødelagt og at dere leverer huset tilbake i den stand som dere ønsker å finne det, denne infoen er ment til å hjelpe dere med det.

Leieprisen inkludert vask av lokaler. Leietakerne koster gulvene rene, vasker bordene og fjerner eventuelt søl på stolene. Leietakerne sørger også for å fjerne eventuelle flekker eller lignende på gulvet, og legger glass og bestikk og dekketøy tilbake på samme plass som når de starter leien.
Servise, bestikk, glass, panner osv. må vaskes rene etter bruk.

Når dere forlater lokalet så må dere sjekke:

Kjøkken:
1. Oppvaskmaskin tømt?
2. Vasket over kjøkkenbenkene
3. Sluken i vasken skal ikke inneholde matrester
4. Har dere brukt ovnen vår? Da må den i så tilfelle vaskes etterpå
5. Brukt kjøleskap/frys? I så fall må de tømmes

Lokalet:
1. Uhell på noen stoler? I så tilfelle så må dere vaske dem å sette de slik at de kan tørke
2. At gulvet ikke er veldig skittent
3. Dersom du leier når det er kaldt ute og du har skrudd av ovnen eller endret temperatur. Vennligst sett tilbake til det den stod på.

Generelt:
1. Se over toalett
2. Ta med alt søppel (kan kastes i kontainer i garasjen)
3. Lukk dører til toalett når dere forlater


Vi vasker lokalene etter leie, men fint om dere ser over og forlater lokalene slik dere overtok. 

Lag din egen hjemmeside gratis!